فروش شیر خودکار PP

ما نمایندگی خلاق هستیم

شیر خودکار PP پیمتاش یا PP Single Side Internal Threaded Spring Check Valve

یکی از پر کاربردترین نوع اتصالات اسخری فشار قوی در بخش انتقال آب و فاضلاب می باشد که توسط شرکت ترکیه ای Pimtas ساخته و تولید شده است ، شیرآلات پیمتاش ساخت شرکت پیمتاش پلاستیک کشور ترکیه بوده و دارای بالاترین متریال ساخت در مواد اولیه و ساختار می باشد از این رو خرید شیر خودکار سوپاپی پیمتاش می تواند خریدی با خیال آسوده برای سالیان طولانی باشد .

شیرآلات PP پیمتاش PIMTAS

محصولات لوله و اتصالات استخری پیمتاش ساخت کشور ترکیه ( لوله یو پی وی سی ترکیه ) یکی از شناخته شده ترین و با کیفیت ترین برند ها در بخش محصولات اتصالات و شیر استخری می باشد ، کیفیت ساخت محصولات پیمتاش بسیار بالا بوده از این رو عملکرد محصولات آن کاملا تایید شده توسط کاربران و پیمانکاران بخش لوله و لوله کشی است ، شیر استخری پیمتاش یکی از با کیفیت ترین و مطمئن ترین نوع شیر خودکار یکسر دنده جهت استفاده در بخش استخر ، سونا و جکوزی می باشد .

مزایای شیرخودکار سوپاپی یکسردنده PP پیمتاش

شیر خودکار سوپاپی PP پیمتاش دارای بدنه مستحکم از جنس پی وی سی سخت می باشد کهع کاملا در برابر خوردگی ، ضربه و فشار داخلی محافظت شده است ، از دیگر مزایای عالی این شیر مقاومت بسیار بالا در برابر فرسودگی حاصل از تابش نور مستقیم خورشید می باشد که این شیر را بسیار ایده آل برای استفاده در محیط های باز و مقابل نور خورشید کرده است ، نصب شیرآلات PP پیمتاش بسیار ساده و به سرعت انجام می شود و بعد از نصب عمل آب بندی بصورت کامل انجام شده و محل اتصال هیچ گونه نشتی نمی کند ، وزن سبک طراحی عالی و کارکردی مشابه شیر های فلزی از دیگر مزایای شیر یکسردنده سوپاپ دار پیمتاش می باشد .

نحوه کارکرد شیر سوپاپی یکسردنده PP پیمتاش

عمل قطع و وصل جریان آب در این اتصال توسط یک پیستون انجام می شود که در داخل یک استوانه قرار دارد و به محض ورود آب در داخل این استوانه این پیستون عمل کرده و جریال آن را قطع می کند ، این شیر علاوه بر قطع و وصل کردن جریان آب و سیالات عمل کنترل جریان را نیز انجام می دهد ، به دلیل داشتن اتصالات قدرتمند عمل کنترل جریان در این شیر بسیار ساده انجام می شود ، این شیر جهت نصب بر روی لوله های دنده شده مورد استفاده می شود و جهت نصب بر روی لوله های چسبی از شیر PP چسبی استفاده می شود .

  • قرارگیری شاخه های نوری
  • تناسب سبک شاخه های 
  • شدت و میزان نور
  • رنگ نوری که به کار برده

تمامی مواردی تمامی مواردی که در بالا به آن از شاخه های نوری به آن اشاره شد، همگی در ایجاد یک فضای زیبا، دلفریب و منحصر به فرد نقش به سزایی دارند.قرارگیری شاخه های نوری

  • تناسب سبک شاخه های 
  • شدت و میزان نور
  • رنگ نوری که به کار برده

تمامی مواردی تمامی مواردی که در بالا به آن از شاخه های نوری به آن اشاره شد، همگی در ایجاد یک فضای زیبا، دلفریب و منحصر به فرد نقش به سزایی دارند.

شیر توپی پلی پروپیلن (PP) یکی از محصولات ساخت ترکیه است و از نوع شیرهای ربع گرد می‌باشد. تفاوت این شیر توپی با دیگر شیرهای ربع گرد، اتصال آن است که به صورت جوشی انجام می‌پذیرد. این محصول در سایزهای ۲۰ تا ۱۱۰ میلی‌متر موجود است.

 

خدمات

مواد

فروشگاه استیم صنعت

صنعتی و پتروشیمی

خدمات

خدمات

اصغر

آقاکشی زاده

پروژه های مرتبط